Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2009 12:05 - На върха!
Автор: viki4ko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1532 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Погледнете го, ще скочи! Ненормалник! Знам го аз тоя! Наркоман! Постоянно води различни жени в дома си! Мотае се напред-назад, безделник! Кой мислите ограбва апартаментите в блока? Чух че толкова закъса и задлъжнял, че го търсели да го трепят! Страх ме е всеки път, когато се засечем в асансьора. "Добър ден" ми казва, но втренчил поглед в чантата ми! Да скача бе, добро ще направи и на себе си и на нас, беззащитните!" "И аз го знам, но родителите му го тормозели момчето! Биел го баща му, а майка му го изоставила, за да проституира в чужбина! Чвал съм,че сам седял по цял ден вкъщи, защото баща му не го пускал да излиза никъде! Родителите му са виновни да иска да скача от покрива на блока! Не скачай момче, ще ти помогнем!" "Родители ли? Не! Учителката го тормозела в училище! Подигравала му се пред класа и не можел да си намери приятели! И децата му се подигравали! Чувала съм, че даже го биела и никога не му е писала повече от три! Не скачай момче, недей!" " А, за учителката незнам, но съм чувал, че с далавери се занимавал! Мамел хората да си продават вещите и да му дават парите си! Заплашвал ги, ако не му платят, че биячи пращал... Ми да, да скача, да спре да мами хората!" "Глупости, зная аз, че момиче му е разбило сърцето! Голяма любов било, но тя му изневерила с най-добрия му приятел! Явно неможе да го преживее! Тези проклето жени, така ни погубват! Не скачай приятел, и други има, ще си намериш по-добра!" " И аз знам за жена, но не го зарязала! Забременяла, а той не искал детето. Карали се по цял ден! След време тя направила аборт, а той решил тогава, че бил готов да става баща, но било късно! И пак се карали! Сигурно мисли, че той е убил детето си! Изпитва вина! Не скачай... Глупаво е!" " Алкохолик! Виждала съм го как си купува водка от магазина! Сигурно и сега се е натряскал... За този опрок прошка няма! Сигурно незнае какво върши! Ей, пияницо, я слез от там да изтрезнееш!" " Чувал съм, че карти играел. Комар! По цяла нощ задлъжнявал по казината! Сигурно изпродал всичко що е намерил и вече неможе да плаща дълговете си! Оставете го да се оправя!" " Чувала съм, че го изгонили от работа! След това жена му го изгонила! Нямал късмет човека. Струпало му се наведнъж и сега иска да прекрати живота си! Не скачай младежо! Всяко зло за добро, винаги има изход!" " Глупак, сигурно иска да привлече внимание само! От онези е дето биха отвлекли дори самолет само и само да го дадат по телевизията! Вижте го, бас ловя, че блъфира! Айде бе, я да те видим как ще скочиш!" Но никой не го познавал, никой дори не е разменил и една думичка с него... Никой не забеляза фото апарата зад гърба му и незнаеше, че е фотограф! Смимаше небето и птиците! Обичаше природата, а в големия грат единственото хубаво нещо от природата беше небето! Само него можеш да снимаш, без да улови някоя кола, блок, затънала в боклуци улица или намръщени хора! Наслаждаваше се той на синевата и бе толкова опиянен от красивите облаци, че не бе забелязал стълпотворението от жужащи и сочещи нагоре хора!


Тагове:   фото,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. johnniewalker - Хората сме гадна работа
10.04.2009 12:25
Клюките тръгват от самосебе си и ходи доказвай, че нямаш сестра. Но пък разказа ти е много хубав. Поздравления!
цитирай
2. viki4ko - johnniewalker
10.04.2009 12:28
От липса на интересен личен живот или някакво разнообразие много хора си губят времто да обсъждат или клюкарят за някого, който дори не познават! И после да, нямаш сестра! Благодаря!:)
цитирай
3. an200 - Поздравления за хрумката, за ситуацията!))
10.04.2009 12:44
Днес "хвърчащите хора" нямат голям шанс за разбиране...Романтиката е сега...Знам какво е казал Вапцаров,а ние ?
цитирай
4. viki4ko - an200
10.04.2009 12:50
Благодаря! :) Ако зависи до другите, нека си хвърчат!:)
цитирай
5. cindy - Дааа...
14.04.2009 18:37
Интересно хрумване. Но от нашия блок беше скочило едно момиче, горе от покрва над 21 етаж. За това се сетих. Не е имало жужащи хора отдолу, станало е за секунди.
цитирай
6. viki4ko - cindy
15.04.2009 11:43
Синди, аз също съм била свидетел на подобна трагедия, но не върху това акцентирам в написаното! В разказа пиша за клюкарството, за хората без собствен личен живот, които се занимават с чуждия... И за погледа върху природата и живота на онези, които имат такъв!:))) Съчувствам ти за станалото, но не съм целяла да те върна към тъжния спомен! Поздрави!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: viki4ko
Категория: Забавление
Прочетен: 152704
Постинги: 68
Коментари: 358
Гласове: 1858
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930