Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2009 11:12 - Правилно и полезно...
Автор: viki4ko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1926 Коментари: 10 Гласове:
0



Занемаряваме себе си и тялото си и когато започнат болежките на млади години се чудим защо! Много хора оправдават мързела си (включително и аз) с това, че онези с много пари могат да ходят на фитнес, диетолози и други, за да се потдържат. Но според мен не отнема много време и пари да замениш лошите си навици с полезни... Няма да ви напиша някоя предавана през поколенията бабина рецепта или да ви обеждавам в това колко е полезна йогата... Ще ви кажа как аз от кратко се опитвам да глезя тялото си с що годе правилен начин на живот! Ставането рано е трудно за много хора като мен, които не си лягат преди 1:30 вечер, но ако се опиташ да ставаш поне един час по-рано от обикновено ще имаш един час повече време през деня! Залежаването не отмаря тялото, а още повече го изморява! Не ви ли се е случвало да преспите много и когато станете още повече да ви се спи? На мен, ДА! Кфето! Този черен, ароматен нектар, към който са пристрастени почти всички работещи субекти! "Немога да се събудя без кафе!" Друг път! Черният чай е също толкова силен, но билките му не вредят по същия начин, както кофеина! Ако се опиташ да си наложиш чая вместо кафето ще почувстваш положителната разлика! Но преди това събуждащо удоволствие- физ зарядка! "Нямам време за упражнения!" Друг път! Със ставането са ти необходими точно 15 минути и някоя лека музичка, за да направиш няколко упражнения, с които тонизирате тялото и го зареждате с енергия! Отделно при всяка възможност, особено сега, когато времето зе затопли, трябва да се практикува някакъв спорт! По-добре е да се съберете с приятели да вземете една топка, хилки, или друго творение на спорта и заедно да се насладите на слънцето напрягайки мусколи и раздвижвайки ставите! Ще видите колко зарибяващ е спорта и как бързо се отвиква от висенето по кафенета и заведения! Закуската! Най-важното ядене наденя! Защото когато си закусил обилно, няма да се притесняваш за мазнини или калории, които се трупат в организма! Пърто ядене най-лесно се изгаря, когато те чака цял ден движение! Обяд също трябва да има, както и вечеря, но лекичка и задължително няколко часа преди да си си легнал! Аз лично създадох много неправилно ежедневно хранене, което е предпоставка за развитие на стомашни болести! Неможе първото ти ядене да е в 17:00, а второто и последното да е огромна пица в 1:30 и да си легнеш с подут пред пръскане корем! В интерес на истината има и много други начини да водиш правилен начин на живот, но от скоро това е моят начин! Правилно ядене и спорт! Пък и иде лято, ако не друго трябва да изглеждам стегната и фина, да се чувствам перфектно, когато ходя по плажа,търсейки местенце за чадъра и кърпата си!:)


Тагове:   спорт,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martosh - до колко знам черния чай също съд...
10.04.2009 11:15
до колко знам черния чай също съдържа кофеин, а може и да се бъркам но в момента ме мързи да проверявам.
цитирай
2. viki4ko - martosh
10.04.2009 11:17
Чувала съм, че съставката, която съдържа е се казва танин, която има ефект,както кофеина!:)
цитирай
3. viki4ko - :)
10.04.2009 11:19
И аз не съм сигурна, но определено е за предпочитане!:)
цитирай
4. ahmeddogan - да,
10.04.2009 12:02
спорт и мускули, без кофеин, алкохоли никотин!
цитирай
5. viki4ko - martosh
10.04.2009 12:06
Съгласна съм, но хората от рано свикват с кафето и други лоши навици! Това е само по-добрата алтернатива!:)
цитирай
6. viki4ko - ahmeddogan
10.04.2009 12:07
Твърдо ЗА!:)
цитирай
7. veselaj - Не е чак толкова важно какво ядеш и ...
10.04.2009 12:27
Не е чак толкова важно какво ядеш и пиеш. За здравето на човек е най-важно да е в хармония със себе си. Тогава не боледува, въпреки вредните си навици. Казвам го като човек, който от години не е ходил при лекар и не е пил нищо по-силно от аналгин. Пия ужасно много кафе и доста пуша (с което не се гордея, но не мога да се откажа). Странното е, че дато дете и млада жена боледувах доста. На 26 ми направиха тежка операция за отстраняване на жлъчката. Отогава минаха много години. Не спазвам никакви диети, обичам да изпия вечер чаша-две вино. Здрава и щастлива съм, въпреки възрастта.
цитирай
8. johnniewalker - Браво!Но е ужасно трудно
10.04.2009 12:38
Супер, че си се накарала. Аз съм всеки ден пред дилема. Това, което правя в момента е да опитам ограничаване на храната до пилешко и салата. Трябва драстично да се намалят и сладките неща, да се спре с колата. Кафе не пия, та едното поне съм го отметнал. Проблема, като не пушиш и не пиеш кафе е, че нервите избиват в ядене. Но какво да се прави. Със строги диети също не си е работа, защото трябва да имаш железна психика. По-миналата година изкарах 3 месеца на диета и смъкнах 10 кила, които върнах следващите 6 месеца, та дори с малко отгоре. На мен стимула ми е да се чуствам по-добре и да товаря сърцето по-малко. Дали ще смъкна някой килограм не знам още, защото не съм се амбицирал достатъчно, но сега като е топло имам чувството, че огладнявам по-малко. Спорта също е много важен, без нзачение от килограмите, за съжаление спях плуването, а то е перфектно. Нищо в процес съм на накарване. Друг важен, ама много важен пиниз е две чаши вода преди ядене. Успех с влизането във форма!
цитирай
9. viki4ko - veselaj
10.04.2009 12:51
Здрав дух-здраво тяло! Както и обратното!:)
цитирай
10. viki4ko - johnniewalker
10.04.2009 12:53
Благодаря! Според мен каквото и да правиш, то трябва да бъде заради самия себе си! Важното е ти да се харесваш!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: viki4ko
Категория: Забавление
Прочетен: 152355
Постинги: 68
Коментари: 358
Гласове: 1858
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031